برگزاری نمایشگاه جیتکس 2022 در دبی

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 03 مهر، 1401 تاریخ آپدیت: 18 مهر، 1401 نویسنده: زینب قرائتی

اقتصاد دیجیتال جهانی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و بزرگ‌ترین رویداد فناوری و استارتاپ جهان در ماه آینده با شرکت‌کنندگان زیادی در دبی افتتاح می‌شود.

دبی GITEX 3.0 را ماه آینده برگزار می‌کند تا مخاطبان را با تکنولوژی های دیجیتال نسل بعدی آشنا کند. در این نمایشگاه، جیتکس سه سالن جدید را برای نمایش بیشتر شگفتی‌های فناوری، اضافه کرده است.

GITEX GLOBAL 2022 از 10 تا 14 اکتبر برگزار می‌شود و عملکرد آن نسبت به رویداد‌های قبلی بهتر است. زیرا آمادگی میزبانی بیش از 4500 شرکت و بیش از 100000 شرکت‌کننده از 170 کشور جهان را دارد که 26 سالن و دو میلیون فوت مربع را در بر می‌گیرد و حدوداً 33 برابر مساحت زمین فوتبال است.

تمام بخش‌های صنعت از این رویداد استقبال پر شوری کرده‌اند و حدود 1400 غرفه دار جدید در زمینه متاورس، هوش مصنوعی، وب 3، بلاکچین، G6، رایانش ابری، فین تک و کلان داده، اپلیکیشن‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

این رویداد با مشارکت بیش از 250 نهاد دولتی که رهبری پروژه‌های استراتژیک دیجیتال را بر عهده دارند و همچنین بیش از 800 استارت‌آپ که به دنبال موفقیت بزرگ بعدی خود در North Star Dubai هستند، برگزار می‌شود. GITEX 3.0 تأثیرگذارترین سیستم‌های جهان در پیشبرد تجارت، اقتصاد، جامعه و فرهنگ را به هم متصل می‌کند.

Trixie LohMirmand، معاون اجرایی مدیریت رویداد‌ها در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) و مؤسس GITEX GLOBAL گفت:

«از آنجایی که مخاطبان کنجکاو تلاش می‌کنند تا دنیای مجازی را بیشتر درک کنند، GITEX GLOBAL سکان هدایت و همکاری با رهبران فناوری جهانی را در دست می‌گیرد تا همگان را از تحول اقتصاد دیجیتال آگاه کند.»

GITEX GLOBAL بهترین کسب و کار‌های جهانی را از سر تا سر جهان جمع‌آوری می‌کند تا به جای برخوردی احساسی، با نگاهی عقلانی تأثیر فناوری‌های جدید بر جامعه و آینده ما را به بحث بگذارد و به چالش بکشد.

GITEX 3.0 میزبان دو رویداد Global DevSlam و X-VERSE است

GITEX GLOBAL با غوطه ور شدن در دنیای دیجیتال، نسخه 3.0 خود را با Ai Everything، North Star Dubai (formerly GITEX Future Stars)، Fintech Surge، Future Blockchain Summit و Marketing Mania ارائه می‌کند.

دو رویداد جدید Global DevSlam و X-VERSE امسال برگزار خواهد شد.

Global DevSlam شرایط مساعدی را برای گردهمایی برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان بین‌المللی و اقتصاد دیجیتال در امارات متحده عربی فراهم می‌کند. این گردهمایی، برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان خاورمیانه را دور هم جمع می‌کند که شامل 10000 کدنویس است. این افراد از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان، از جمله Anaconda، AWS، گوگل، اینستاگرام، مایکروسافت، اوراکل و Red Hat هستند.

این رویداد توسط Coders (HQ) پشتیبانی می‌شود و با الهام گرفتن از رویداد امارات متحده عربی (UAE) برای به وجود آوردن بهترین گردهمایی کدنویسان و توسعه‌دهندگان جهان، ویزای طلایی اقامت را به 100000 کدنویس واجد شرایط ارائه می‌کند.

Global DevSlam همچنین با لانچ Pycon MEA از جامعه جهانی پایتون استقبال می‌کند. این افراد مجموعه‌ای از استادان مشهور پایتون هستند که برای اولین بار دور هم جمع می‌شوند.

X-VERSE، با مشارکت Decentraland، یکی از بزرگترین تجربه‌های متاورسی جهان را ارائه می‌کند که پیش از این هرگز در صنعت متاورس دیده نشده است.

X-VERSE با ارائه case study‌های دنیای واقعی و تجربیات مجازی که در حوزه‌های تولید، بازی، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی و future of work انجام شده و تا کنون دیده نشده است، شرکت‌های جهانی را قادر می‌سازد تا این فناوری نوپا را درک کرده و از آن استفاده کنند.

 

North Star Dubai با گردهمایی سرمایه گذاران استارتاپی

GITEX Future Stars در سال 2016 راه‌اندازی شد و در سال 2022 تحت عنوان North Star Dubai تغییر نام داد. North Star Dubai بر تکامل سیستم جهانی استارت آپ‌ها و نقش مهم آن‌ها در پیشبرد نوآوری و همکاری‌های تجاری بین‌المللی تأکید می‌کند.

North Star Dubai، با شریک خود Dubai Chamber of Digital Economy، در حال بهبود این ترند است.

North Star Dubai در بزرگترین رویداد استارتاپی جهان، بیش از 800 غرفه دار از 60 کشور جهان را با بیش از 600 سرمایه‌گذار در یک اکوسیستم کارآفرین نوآور و پررونق دور هم جمع می‌کند.

North Star Dubai با شکستن مرز‌های جغرافیایی، «Africa Fast 100»، بزرگترین گردهمایی استارت‌آپ‌های آفریقایی که در خارج از آفریقا برگزار می‌شود را نیز معرفی می‌کند و سرمایه‌گذاران را با چشم‌انداز‌های Unicorn از فناوری‌های در حال رشد جهانی، به هم مرتبط می‌کند.

 

کاوش در دنیای فناوری با بزرگترین نام‌ها، گرایش‌ها و صنایع

GITEX 3.0 از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فناوری جهانی است و از شرکت‌هایی که ترند‌ها و صنایع دور از ذهن را شکل می‌دهد، استقبال می‌کند. از جمله Microsoft، Huawei، IBM، Dell Technologies، Ericsson، Avaya، Honeywell، Hewlett Packard Enterprise، e&، Lenovo و Cisco.

Steven Yi، رئیس شرکت هواوی خاورمیانه (President of Huawei Middle East) و اسپانسر GITEX GLOBAL’s Diamond، گفت: GITEX GLOBAL یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد‌های فناوری منطقه‌ای و بین‌المللی برای رهبران جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند هواوی است.

همچنین گفت: «هوآوی امسال حضور پررنگ‌تری تحت عنوان «Unleash Digital» در GITEX GLOBAL خواهد داشت تا پیشرفت‌های فناوری خود را به نمایش بگذارد و با کمک به دولت‌ها و شرکت‌ها، ارزش جدیدی را برای استفاده بهتر و هوشمندانه‌تر از پتانسیل عظیم تحول دیجیتال، ایجاد کند.

 

کنفرانس‌های بین‌المللی و پر قدرت

ردپای غرفه‌های ملی جدید از کشورهایی مثل قبرس، اتیوپی، اتحادیه اروپا، کویت، اوگاندا و ترکیه در همایش بین‌المللی GITEX GLOBAL وجود دارد. ایالات متحده، فرانسه، آلمان، بریتانیا، هند، پاکستان، عربستان سعودی، مراکش، نیجریه و برزیل، از جمله کشور‌هایی هستند که حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند تا قدرت فناوری ملی و نوآوری‌های پیشرو خود را به نمایش بگذارند.

در این رویداد، 14 کنفرانس اختصاصی برگزار می‌شود. در این کنفرانس‌ها در مورد مطالعات موردی و ترند‌های صنعت صحبت می کنند و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار می شود که با بیش از 500 ساعت گفتگو، باعث بینش و درک بهتر و به اشتراک‌گذاری دانش می‌شوند.

در این گردهمایی بیش از 1000 نفر از وزیران دولت ها، رهبران فناوری جهانی و کارشناسان حضور دارند. آن‌ها دیدگاه‌های خود را در مورد تکنولوژی‌های اصلی، از هوش مصنوعی، محاسبات ابری، رمزنگاری، 6G و متاورس گرفته تا خودرو‌های پرنده وهواپیما‌های برقی به اشتراک خواهند گذاشت. 

جمع بندی:

برچسب ها:

زینب قرائتی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات