بررسی جزئیات نقشه های جهان باز در کالاف دیوتی

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 17 دی، 1401 تاریخ آپدیت: 17 دی، 1401 نویسنده: عظیم ربیع زاده

برای اولین بار بررسی جزئیات نقشه های جهان باز در کالاف دیوتی

کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های اکشن و مهیج است که بسیاری از گیمرها را به سمت خود جذب کرده است. در واقع کالاف دیوتی، امکان بازی چند نفره را با بالاترین کیفیت برای گیمرها ایجاد کرده است. با این حال در برخی از نسخه های بازی کالاف دیوتی جزئیاتی از نقشه های جهان باز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

معرفی نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل

جزئیاتی از نقشه های جهان باز در کالاف دیوتی

مطابق با جدیدترین آمار فاش شده قبل از انتشار نسخه بازی  Black Ops 3 کالاف دیوتی، استودیو تری آرک در حال ایجاد و توسعه یک کمپین در نقشه های جهان باز بوده است که پس از یکسال کار بر روی آن، تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد. در آن زمان جزئیات ناچیزی از این برنامه منتشر شده بود؛ اما اکنون با توجه به اطلاعات بدست آمده از این بازی می توان تصور بهتری از آن داشت. بنا به گفته های یکی از کاربران ردیت، می توان در تصاویر فاش شده از نقشه های باز Black Ops 3 کالاف دیوتی، چندین محیط گسترده آن را مشاهده کرد. این محیط ها شامل حالت های مختلف کوچک مانند ماموریت های ترور، دفاع و خرابکاری بود. همچنین الگوهای آب و هوایی مختلف در کنار گردش روز و شب در این محیط به چشم خورده است. وجود برخی از المان های اقتصادی و ساختمانی بسیاری نیز در این محیط توسط برخی از گیمرها دیده شده است.

با توجه به کنار گذاشتن این کمپین توسط تری آرک، محیط های ایجاد شده برای کمپین نهایی در سال 2015 نیز به صورت خطی بود. همچنین با وجود تلاش های بسیار برای انتشار این برنامه، توسعه دهندگان آن مجبور به تحمل سختی های زیادی شدند. بالاخره این نسخه از بازی در سال 2015 منتشر شد و مورد انتقاد و استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفت. در این راستا انتقاداتی درباره عدم نوآوری بازی وجود داشت که در صورت تحقق کمپین جهان باز، به حداقل می رسید. این بازی نیز مانند سایر نسخه های کالاف دیوتی به موفقیت مالی دست پیدا کرد.                                                                                                                        

 

معرفی نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل

می توان گفت اغلب نسخه های جدید منتشر شده این بازی، کپی از نسخه های قبل با کمی تغییرات است. جدیدترین نقشه بازی کالاف دیوتی، Coastal می باشد که طراحی آن به گونه ای است که گیمرها در وسط چند خیابان و در ساختمان های مختلف مشغول نبرد با حریفان خود هستند. در واقع این نقشه بازی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به Seaside در بازی Black Ops 4 می باشد.

 

معرفی نقشه های قبلی در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

معرفی نقشه های قبلی در بازی کالاف دیوتی موبایل

1- Crash

یکی از نمادی ترین و در عین حال محبوب ترین نقشه های کالاف دیوتی است که در نسخه چهارم بازی با عنوان Modern Warfare در دسترسی کاربران قرار گرفت. ابعاد این نقشه به صورت متوسط است که در آن یک بالگرد سقوط کرده وجود دارد. همچنین وجود ساختمان های بسیار اطراف این بالگرد، برای انجام نبردهای نزدیک گزینه بسیار خوبی است.

 

2- Docks

این نقشه را می توان جزو نقشه های جدید تر کالاف دیوتی موبایل در نظر گرفت. Docks برای اولین بار در بازی Modern Warfare در سال 2019 به کار گرفته شد. همچنین وجود ابعاد کوچک این نقشه برای نبردهای دو به دو بسیار مناسب است. طراحی این نقشه به گونه ای قرینه و متقارن است. با این وجود در هر بخش آن یک ساختمان آجری دو طبقه که توسط یک پل بهم متصل شده است، به چشم می خورد

 

3- Crossfire

از دیگر نقشه های محبوب بازی کالاف دیوتی موبایل در نسخه های قبل است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این نقشه وجود یک خیابان جنگ زده برای نبردهای سهمگین میان اسنایپرها بسیار مناسب است. همچنین در دو طرف این خیابان، ساختمان های دو طبقه با پنجره های فراوان وجود دارد که برای هدف گرفتن حریف بسیار عالی است.

 

بررسی جزئیات نقشه های جهان باز در کالاف دیوتی

 

بررسی بهترین نقشه های بازی کالاف دیوتی موبایل

1- Dome

یکی از بهترین نقشه های کالاف دیوتی موبایل است که در بازی Modern Warfare 3 منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت. این نقشه بسیار کوچک در وسط یک ساختمان گنبدی قرار دارد که برای نبردهای نزدیک بسیار مناسب است.

 

2- Terminal

این نقشه با ابعاد متوسط در بازی Modern Warfare 2، به عنوان یکی از محبوب ترین مپ های کالاف دیوتی در دسترس گیمرها قرار گرفت. در این نقشه یک فرودگاه بزرگ با فضاهای داخلی و خارجی فراوانی وجود دارد. همچنین در کنار ساختمان اصلی نیز یک هواپیما وجود دارد که در مواقع ضروری می توان وارد آنجا شد.

 

3- Sudal Harber

یکی دیگر از بهترین نقشه های کالاف دیوتی موبایل است که گیمرها را به یک بندر واقع در سونگدال نروژ هدایت می کند. وجود بازار و انبار بزرگ در یک طرف نقشه، فضای کافی جهت حرکت و از طرفی وجود کانتینرها در سمت دیگر نقشه، فضای کمتری برای حرکت به وجود می آورد. به همین دلیل می توان گفت این نقشه در مقایسه با سایر نقشه ها، ساختاری عجیب تر دارد. همچنین با خرید cp کالاف دیوتی موبایل و برخورداری از امکانات پیشرفته بازی، می توانید هیجان بیشتری را در این فضاها تجربه کنید.

 

4- Slums

این نقشه در بازی  Black Ops 2 در دسترس کاربران قرار گرفت، که آنها را به سمت زاغه نشین های پاناما هدایت می کند. همچنین در این نقشه یک پارک کوچک به همراه آبنما که اطراف آن را ساختمان های فراوان گرفته است، مشاهده می کنید. نقشه Slums برای به کارگیری انواع روش های نبرد دور برد و نزدیک برد، گزینه بسیار مناسبی است.

جمع بندی:

سوالات متداول

مطابق با جدیدترین آمار فاش شده قبل از انتشار نسخه بازی  Black Ops 3 کالاف دیوتی، استودیو تری آرک در حال ایجاد و توسعه یک کمپین در نقشه های جهان باز بوده است که پس از یکسال کار بر روی آن، تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد

برچسب ها:

عظیم ربیع زاده

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.