کسب و کارهای کوچک پرسود با نگاهی به آینده

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 20 بهمن، 1399 تاریخ آپدیت: 25 مهر، 1401 نویسنده: حمید کریمی

کسب و کارهای کوچک پرسود با نگاهی به آینده

 

کسب و کارهای آینده بدون تردید با کسب‌وکارهای سنتی تفاوت خواهند داشت، به همین دلیل است که آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود اهمیت زیادی دارد. برای اینکه فعالیتی را آغاز کنید و از پرسود بودن آن چه برای امروز چه برای آینده اطمینان حاصل کنید، باید روند تغییر زندگی و کسب‌وکار را در نظر بگیرید. از این چند ایده برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان الهام بگیرید.

اگر در فکر این هستید که کسب و کار کوچک با سرمایه کم داشته باشید که به این زودی‌ها دچار افت نشود، باید روند کسب‌وکارها در دنیای آینده را در نظر بگیرید. آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود به شما کمک می‌کند تا ایده‌های تازه‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار داشته باشید.

 

چه عاملی باعث موفقیت کسب و کارهای کوچک پرسود شده است؟

 

کسب و کارهای کوچک پرسود | معرفی کسب و کارهای نوپا

 

راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک، آنقدرها که فکر می‌کنید سخت نیست. برای شروع کسب‌وکار به سه فاکتور نیاز دارید:

اگر دوستان و فامیل برای حل کردن مشکلات کامپیوتر خود به شما مراجعه می‌کنند، شما می‌توانید با این مهارت‌تان یک کسب و کار کوچک راه بیندازید. اگر برخی از تعمیرات پایه منزل را می‌توانید انجام دهید، همین کار را می‌توانید برای دیگران هم انجام دهید. اگر مهارت و استعدادی دارید که از آن برای انجام وظایف محل کار خود استفاده می‌کنید، شاید بتوانید خودتان به شکل جداگانه پروژه بگیرید و همان کار را انجام دهید و در نهایت آن را به کسب‌وکار شخصی تبدیل کنید.

در مجموع هر ایده‌ای که داشته باشید و سه فاکتور بالا را داشته باشد می‌تواند یک کسب و کار کوچک درآمدزا باشد. اما اگر می‌خواهید کار متفاوتی انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، می‌توانید با کمک آینده پژوهی کسب‌ و کار ایده‌های جذابی برای راه‌اندازی یک کار شخصی پیدا کنید.

 

کدام کسب ‌و کارهای کوچک پرسود هستند؟

 

کسب و کارهای جدید در ایران | کسب و کارهای کوچک پرسود

 

امروزه کسب‌وکارهای خدماتی رونق خوبی دارند و این موضوع دلایل متعددی دارد. یکی از دلایل موفقیت این کسب‌وکارها این است که معمولا به هزینه اولیه چندانی نیاز ندارند. اگر برای شروع کار خود به مکان فیزیکی و کالا نیاز نداشته باشید، بیشتر پولی که به دست می‌آورید سود کسب‌وکار شما است.

راه‌اندازی کسب‌کارهایی که نیاز به مکان فیزیکی یا کالا و محصولات اولیه دارند، پرهزینه‌تر است. هزینه اجاره دفتر یا فروشگاه، هزینه امکانات دفتر یا فروشگاه، خرید اجناس یا ابزارهای اولیه و ... هزینه‌هایی است که نمی‌توانید از آنها صرف نظر کنید و باعث می‌شوند که بخشی از سود کسب‌وکارتان را به آنها اختصاص دهید.

پرسودترین کسب‌وکارها، آنهایی هستند که قابلیت گسترش داشته باشند. مثلا کاری که برای کسی انجام می‌دهید و دستمزد خود را به صورت ساعتی می‌گیرید، قابلیت گسترش ندارد؛ چون نمی‌توانید بیشتر از چند ساعت در روز کار کنید. ولی کسب‌وکاری که بتواند گسترش پیدا کند بدون اینکه وقت بیشتری روی آن بگذارید، پرسودتر است.

مثلا بدون اینکه وقت بیشتری در دفتر کار خود بگذرانید، سعی کنید مشتریان‌ فروشگاه آنلاین‌تان را افزایش دهید. بسیاری از کسب‌وکارها و خدمات با افزایش نیروی کار گسترش پیدا می‌کنند ولی به دنبال افزایش نیروی کار، هزینه کسب‌وکار هم بیشتر می‌شود.

 

چرا باید کسب و کارهای کوچک را با در نظر گرفتن آینده راه بیاندازیم؟

ویژگی مشترک کارآفرینان موفق این است که دنبال روندهای تکراری موجود نمی‌روند و نیازهای بازار را زودتر از سایر رقبای خود پیش‌بینی می‌کنند. البته بدون تردید این چنین پیش‌بینی‌ها بدون ریسک نیست ولی اگر همه چیز درست پیش برود، نتیجه قابل توجهی دارد.

از این گذشته، اختراعات اساسی مانند اتومبیل، اینترنت و تلفن‌های هوشمند در ابتدای معرفی با بدبینی‌های زیادی مواجه شدند. اما:

به نظر می‌رسد زمینه‌های انرژی و فناوری پاک امکان رشد زیادی دارند؛ مانند فناوری نانو، سرگرمی و هر آنچه برای تامین تقاضای جمعیت رو به رشد این سیاره و سازگاری با این سیاره مورد نیاز است. آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود با بررسی این نیازها انجام می‌شود.

 

ایده های کسب و کار کوچک برای دنیای آینده

 

The Most Profitable Small Businesses | کسب و کارهای کوچک پرسود

 

این روزها سرعت تغییرات در دنیای کسب وکار بیشتر از هر زمان دیگری است و همه این تغییرات به لطف جهانی شدن و فناوری دیجیتال است. در ادامه چند ایده برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک پرسود مطرح می‌کنیم که به نظر می‌رسد در آینده رشد قابل توجهی خواهند داشت:

1. دراپ ‌شیپینگ، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود در آینده

 

دراپ ‌شیپینگ، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود در آینده

 

آیا دوست دارید محصولات خودتان یا یک برند دیگر را به صورت آنلاین بفروشید ولی پول کافی برای تهیه اجناس اولیه ندارید؟ دراپ شیپینگ بهترین گزینه برای شما است. دراپ شیپینگ یک بیزینس مدل تجارت آنلاین است که در آن لازم نیست هیچ محصول فیزیکی را مدیریت کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید و با یک تامین‌کننده که کار تامین محصول و بسته‌بندی و ارسال آن را انجام می‌دهد، همکاری کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است مردم به این شیوه از کسب و کار روی بیاورند، عدم وجود مشکلاتی مثل تامین جنس اولیه است. تهیه اجناس اولیه به مکانی برای نگهداری هم نیاز دارد و به دلیل عدم نیاز به این فضا، چنین کاری محبوبیت پیدا کرده است.

2. توانایی ترجمه به چند زبان مختلف، یک کسب و کار جدید خانگی

افرادی که به چند زبان تسلط دارند، همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. اگر شما هم به زبان‌های دیگر تسلط دارید می‌توانید از این مهارت خود درآمد داشته باشید. می‌توانید در سایت‌های فریلنسری مشتری پیدا کنید و کم کم سابقه خود را افزایش دهید. به مرور زمان که شناخته شوید و مشتریان بیشتری پیدا کنید، گروهی از مترجمان تشکیل دهید و کار ترجمه را به یک کسب‌ و کار کوچک تبدیل کنید. کسب و کارتان را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شخصی تبلیغ کنید و مشتری‌های خود را افزایش دهید.

3. کترینگ خانگی، یکی دیگر از کسب و کارهای کوچک پرسود

اگر در آشپزی مهارت دارید می‌توانید این مهارت را به یک کسب‌وکار کوچک تبدیل کنید. سرمایه اولیه‌ای که نیاز دارید بستگی به خودتان دارد. می‌توانید از آشپزی برای رویدادهای کوچک‌تر شروع کنید و به مرور زمان که شناخته شدید و مشتریان بیشتری پیدا کردید، امکانات بیشتری فراهم کنید. ولی در ابتدا باید به اندازه‌ای سفارش بگیرید که توانایی مدیریت آن را داشته باشید.

بیشتر افرادی که چنین کسب‌وکاری راه‌ می‌اندازند، معمولا از وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید شرکت در بازارچه‌های محلی را برای نشان دادن مهارت خود در آشپزی امتحان کنید.

4. دستیار مجازی کسب و کارهای دیگر

یکی از موفق‌ترین ایده‌های کسب وکار، ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه افراد و سازمان‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا شرکت‌های انفرادی به مدیریت روزمره کارهای خود نیاز دارند. شما می‌توانید از مهارت‌های سازمانی عالی خود استفاده کنید تا باری از دوش آنها برداشته شود. مطمئناً برای زمان و تلاشی که برای پاسخ به ایمیل‌ها، برنامه‌ریزی جلسات و انجام سایر وظایف اداری صرف می‌کنید، حقوق دریافت خواهید کرد.

5. بهینه‌سازی وب‌سایت

یکی از ایده‌های جدید کسب‌وکار، بهبود و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها است. کاری که می‌توانید از خانه انجام دهید و نیاز به سرمایه کمی دارد. برای این کار باید وب‌سایتی را که قبلا راه‌اندازی شده، خریداری کنید. سپس با اجرای تکنیک‌های سئو در کسب و کار خود، کانتنت مارکتینگ و ... درآمد و بازدید سایت را افزایش دهید و دوباره آن را بفروشید. این کار به مقدار کمی سرمایه اولیه نیاز دارد و بیشتر به مهارت شما در بازاریابی دیجیتال بستگی دارد. اما به هر حال بهینه سازی سایت، تاثیر زیادی در موفقیت در کسب و کار شما دارد.

6. آموزش آنلاین، یکی از کسب و کارهای جدید در دنیا

 

آموزش آنلاین، یک کسب و کار خانگی پردرآمد | کسب و کارهای کوچک پرسود

 

این روزها و به خصوص با ظهور پاندمی کرونا، آموزش آنلاین رونق زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید به هر مبحثی که علاقه‌ داشته باشید، از بهترین مربیان دنیا در آن زمینه کمک بگیرید. از طرف دیگر اگر خودتان در موضوعی مانند هنر، ریاضی یا زبان ماهر و توانمند هستید، می‌توانید بیزینس خود را با محوریت آموزش آنلاین راه بیندازید. قبل از شروع مطمئن شوید که در موضوع موردنظر تسلط کافی دارید.

برای شروع آموزش، مباحثی را امتحان کنید که در حیطه تخصصی شما است. این کار نه تنها یک منبع درآمد قابل توجه برای شما است، بلکه باعث می‌شود در حیطه کاری خود شناخته شوید. حتی با ابزارهای رایگانی مثل اسکایپ می‌توانید به دیگران آموزش دهید ولی پلتفرم‌های مخصوص آموزش آنلاین هم وجود دارد.

7. تولید محتوا در فضای وب

تقریبا هر شرکتی که در اینترنت حضور دارد، به تهیه محتوا در مورد محصول، محتوای بلاگ و ... نیاز پیدا می‌کند. این یکی از مشاغلی است که در سال‌های اخیر تقاضای زیادی داشته است و در آینده هم این تقاضا وجود خواهد داشت. اگر در نوشتن مهارت دارید می‌توانید با گذراندن چند دوره آموزشی با پایه نویسندگی محتوا آشنا شوید و از طریق وب‌سایت‌های فریلنسری پروژه بگیرید و فعالیت کنید.

بهتر است در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام حضور پیدا کنید تا طیف وسیعی از افراد شما را بشناسند و بتوانید پروژه‌های بهتری بگیرید. برای اینکه با این فضاها و کار در آن‌ها بیشتر آشنا شوید، مقالات زیر را از دست ندهید.

8. پشتیبانی وردپرس و یکی دیگر از کسب و کارهای کوچک پرسود

بسیاری از وب‌سایت‌ها در وردپرس میزبانی می‌شوند و تقریبا هر مالک وب‌سایت به یک نفر پشتیبان وب‌سایت نیاز دارد. پس اگر به زیر و بم این پلتفرم آشنایی دارید، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. برای پیدا کردن باگ‌ها، حل کردن مشکلات مربوط به CSS، بارگذاری محتوا و ... می‌توانید به شرکت‌ها و اشخاص کمک کنید و از این راه درآمد خوبی داشته باشید. با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد وب‌سایت‌ها افزوده می‌شود، تقاضا برای این کار هم در حال افزایش است.

9. بهبود سئو سایت

 

سئو، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود

 

آیا تجربه‌ای در بک‌لینک سازی و بهبود رتبه یک سایت در موتورهای جست‌وجو دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است می‌توانید این مهارت خود را به پول تبدیل کنید. صاحبان سایت‌ها در سراسر دنیا به دنبال افرادی هستند که مهارت خوبی در زمینه بهبود سئوی سایت داشته باشند.

برای پیدا کردن مشتری باید در اینترنت حضور فعال داشته باشید، رزومه خوبی فراهم کنید و نمونه‌هایی از پروژه‌های موفق‌تان را به دیگران نشان دهید. می‌توانید فقط در یک بخش و زمینه خاص فعالیت کنید یا با افزایش مهارت‌های خود هر آنچه را مربوط به سئوی انواع سایت‌ها است، فرا بگیرید.

10. توسعه اپلیکیشن‌های مختلف، یک کار تولیدی پر سود

توسعه اپلیکیشن یکی از بهترین و پرسودترین کسب‌وکارهای کوچکی است که می‌توانید در پیش بگیرید. چون امروزه بیشتر شرکت‌ها دنبال ساخت اپلیکیشن هستند. لازم به ذکر است که با پیشرفت ابزارها و مقرون‌به‌صرفه شدن آنها، هزینه راه‌اندازی این کسب‌وکار هم کمتر شده است. با ساخت اپلیکیشن برای مشتریان می‌توانید یک درآمد غیرفعال داشته باشید. یا اینکه با یک استراتژی خوب برای درآمدزایی، همان اپلیکیشن را به یک منبع درآمد عالی برای خودتان تبدیل کنید.

11. عکاسی تصاویر استوک، یک کسب و کار کوچک و شخصی

تصاویر استوک این روزها در وبلاگ‌ها و دنیای اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما اگر دوربین و ابزارهای مناسب در اختیار دارید و عکاس هستید می‌توانید عکاسی تصاویر استوک انجام دهید و عکس‌هایی که می‌گیرید در وب‌سایت‌های مربوطه برای فروش بگذارید. برای این کار باید در پلتفرم‌هایی که امکان فروش عکس استوک را فراهم می‌کنند، نمونه تصاویر خود را قرار دهید. یا اینکه وب‌سایت اختصاصی خود را داشته باشید و عکس‌ها را مستقیما به خود مشتری بفروشید.

12. محصولات چاپی، یکی از کارهای تولیدی سودآور

محصولات چاپی سفارشی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. از خودکار و دفتر گرفته تا ماگ و گلدان، امروزه انواع محصولات را می‌توانید با طراحی مورد نظر خودتان بفروشید. حتی می‌توانید طرح‌های اختصاصی برای هر نفر طراحی کنید و محصول نهایی را عرضه کنید. تنوع این محصولات بسیار زیاد است. ماگ، دفتر، زیرلیوانی، تی‌شرت، پد موس، استیکر، شال و روسری، جامدادی، تابلوهای مدرن و ...

برای تبلیغ محصولات خودتان حتما باید در فضای اینترنت خصوصا شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر مثلا پینترست و اینستاگرام فعالیت کنید. از تکنیک‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برای معرفی خودتان کمک بگیرید. حتی می‌توانید ویدیوهایی از محصولات خود تهیه و منتشر کنید.

13. تولید محتوای ویدیویی، یکی از کسب و کارهای جدید در ایران

مصرف محتوای ویدیویی در فضای آنلاین روز به روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل تقاضا برای مهارت‌هایی مثل فیلمبرداری، ویرایش، سناریونویسی و هر آنچه که مربوط به تولیدمحتوای ویدیویی باشد در حال افزایش است. اگر در این زمینه مهارت دارید از فرصت استفاده کنید و اگر مهارت ندارید ولی علاقه‌مندید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید و یک مهارت تازه برای کسب درآمد و راه‌اندازی کسب ‌و کار کوچک پرسود یاد بگیرید.

حتی می‌توانید به مرور زمان و بعد از حرفه‌ای شدن، استودیوی اختصاصی خود را داشته باشید و کسب‌وکارتان را گسترش دهید و حتی برای افراد دیگر هم شغل ایجاد کنید.

بهترین راه برای نشان دادن مهارت‌تان در تولید محتوای ویدیویی، تبدیل شدن به یک یوتیوبر و داشتن یک کانال یوتیوب یا پیج اینستاگرام است.

در مورد اینستاگرام مارکتینگ و تبدیل شدن به یک یوتیوبر بیشتر بخوانید:

14. تولید و عرضه محصولات غذایی وگان، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود در آینده

سفارش غذاهای وگان و تقاضا برای محصولات غذایی که در آن از محصولات حیوانی استفاده نشده باشد، در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. بسیاری از افرادی که رژیم غذایی وگان یا گیاه‌خواری در پیش گرفته‌اند ممکن است به سادگی به غذاهای وگان دسترسی نداشته باشند. خصوصا تقاضا برای غذاهای فوری و آماده برای کسانی که فرصت آشپزی ندارند یا ظهرها در محل کار هستند افزایش یافته است. شما اگر دستی بر آشپزی دارید، اگر می‌توانید غذاها و طعم‌های جدید خلق کنید و اگر امکان تولید محصولات وگان دارید، از این فرصت استفاده کنید.

خبر خوب اینکه محصولات غذایی وگان را فقط کسانی که رژیم گیاه‌خواری دارند مصرف نمی‌کنند. سایر افراد هم ممکن است برای تنوع به محصولات شما روی بیاورند. پس نگران محدود بودن بازار هدف‌تان نباشید. انواع کیک و دسر، غذاهای سریع و حاضری، پیش‌غذا و ... را تهیه کنید و مطمئن باشید که از کسب‌وکارتان استقبال می‌شود.

15. ارائه خدمات به سالمندان

 

مراقبت از سالمندان، یکی از کسب و کارهای جدید و پرسود | کسب و کارهای کوچک پرسود

 

سن جمعیت بسیاری از کشورها در حال افزایش است. در نتیجه خدمات سالمندان، تقاضای بیشتری دارد به خصوص که این روزها فرزندان سالمندان هم به دلیل مشغله‌های زندگی ممکن است نتوانند به خوبی در خدمت والدین باشند. می‌توانید کسب‌وکاری در زمینه ارائه خدمات به سالمندان راه ‌بیندازید. این خدمات می‌تواند شامل همه نیازمندی‌های سالمندان باشد مثلا تهیه غذا، بیرون بردن، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و ...

16. جایگزین‌های پلاستیک

اگر مصرف پلاستیک ما در دنیای امروز به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا سال ۲۰۵۰، مقدار پلاستیک موجود در اقیانوس‌ها از ماهی‌ها بیشتر می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که نگران آینده زمین هستند به مصرف محصولاتی که سازگار با طبیعت هستند روی آورده‌اند. تولید و فروش محصولات جایگزین پلاستیک، بهترین راه برای کمک به زمین و البته کسب درآمد است. از تولید و طراحی کیسه‌های خرید گرفته تا سایر محصولات سازگار با محیط زیست.

17. افیلیت مارکتینگ، یک کسب و کار جدید تولیدی در خانه

این روزها اگر یک وبلاگ پربازدید، وبسایت پربازدید یا پیج با فالور بالا داشته باشید، می‌توانید از روش‌های مختلف کسب درآمد کنید. یکی از این روش‌ها افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش است. برای این منظور، کافی است شما لینکی که مختص به خودتان باشد از فروشگاه آنلاینی که امکان همکاری در فروش را فراهم کرده با دیگران به اشتراک بگذارید. به ازای هر خریدی که انجام شود، شما مبلغی را به عنوان پورسانت معرفی محصول دریافت می‌کنید. بدون اینکه محصولی برای فروش داشته باشید، می‌توانید اندکی در سود حاصل از فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی دیگر، شریک باشید.

18. راه‌اندازی سیستم‌های انرژی خورشیدی

این روزها مردم اهمیت بیشتری برای محیط زیست قائل هستند. بسیاری از افراد دنبال جایگزین‌های ارزان‌تر و سازگارتر برای انرژی هستند. انرژی خورشیدی یکی از انرژی‌هایی است که در بخش‌های زیادی از کشور ما قابل استفاده است. می‌توانید کسب‌وکاری در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های انرژی خورشیدی شروع کنید. این کسب و کار به مرور زمان مشتریان بیشتری به دست می‌آورد.

19. معرفی کسب و کارهای نوپا با فروشگاه پرینت سه‌بعدی

 

پرینت سه بعدی و محصولات چاپی، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود

 

چاپگرهای سه‌بعدی در سال‌های اخیر توسعه قابل توجهی پیدا کرده‌اند. بسیاری از محصولات با چاپگرهای سه‌بعدی و با هزینه کم تولید می‌شوند. با پرینترهای سه‌بعدی در آینده‌ای نزدیک فرایند طولانی تولید بسیاری از محصولات، کوتاه می‌شود. تقریبا هر چیزی را می‌توان با پرینترهای سه بعدی تولید کرد از مدل‌های معماری گرفته تا سینک و حتی قطعات ریز محصولات الکترونیکی.

20. فروش و تحویل غذا، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی

در این زمانه که اکثر افراد شاغل هستند و وقت کمی دارند، خرید غذای آماده امر معمولی است. خیلی از افرادی وقت خود را در آشپزخانه صرف نمی‌کنند و معمولا از غذاهای بسته‌بندی و آماده استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که صنعت بسته‌بندی غذا در ایالات متحده تا سال 2022 به 11.6 میلیارد دلار خواهد رسید!

اگر شما هم دوست دارید یک کسب و کار پر سود داشته باشید، کافی است این شغل را انتخاب کنید. کار شما به این صورت است که دستورالعمل‌های غذایی را در پلتفرم‌هایی مثل وبسایتتان قرار می‌دهید و برای هر یک بسته‌های غذایی با مواد از پیش خرد شده به میزان مناسب در نظر می‌گیرید. سپس سفارش مشتریان را به منزل آن‌ها می‌رسانید.

یکی از مزایای این شغل این است که می‌توانید با تولیدکنندگان کوچک مواد غذایی و دامداران نوپا کار کنید و برای آن‌ها هم فرصت‌های تجاری خوبی فراهم آورید. حتی برای افراد جوانی مانند پیک‌های موتوری هم فرصت شغلی به وجود می‌آورید.

21. محوطه سازی و مراقبت از چمن

اگر به کار با گل و گیاهان و بودن در فضای باز علاقه دارید، این شغل جذاب را از دست ندهید! محوطه‌سازی و مراقبت از چمن روش خوبی برای کسب درآمد و البته جلای روح و ذهن شما است. شما می‌توانید آن را به عنوان یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود در روستا و حتی شهر در نظر بگیرید. در کشورهای خارجی حتی دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان هم از این راه درآمد دارند؛ پس چرا شما برای شروع درآمدزایی از این روش استفاده نکنید! البته برای پیدا کردن مشتری خوب باید به مناطق ثروتمند نشین و باغ‌های حومه شهر بروید.

22. حسابداری، یکی از کسب و کارهای کوچک پرسود

اگر با اعداد و ارقام خوب هستید ، حسابداری همیشه تقاضا است. فقط کمی زمان و کامپیوتر نیاز است تا بتوانید این تجارت را انجام دهید ، علاوه بر برخی از مسائل حسابداری.

اگر حسابداری نمی دانید اما از ریاضی لذت می برید ، ممکن است بتوانید یک دوره کوتاه آنلاین یا حضوری گذرانده و برای شروع به اندازه کافی یاد بگیرید.

 

آینده پژوهی کسب و کار؛ مهم‌ترین عامل تداوم

امروزه بسیاری از کسب‌ و کارهای موفق قدیم رونق سابق را ندارند. چون زندگی هر روز در حال تغییر است و با ورود اینترنت و تکنولوژی، این تغییرات بسیار سریع‌تر از همیشه اتفاق می‌افتد. اگر دوست دارید کسب‌وکاری داشته باشید که تا سال‌ها بتوانید روی آن حساب کنید و قابلیت رشد و گسترش داشته باشد، باید در تمام مراحل از ایده‌پردازی تا اره‌اندازی و استراتژی، آینده را در نظر بگیرید. حتی شاید لازم باشد از قدرت تخیل‌تان استفاده کنید و شغل‌های آینده را حدس بزنید.

آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود رمز موفقیت شما در راه‌اندازی مشاغلی است که می‌توانند کوچک نمانند و به بیزینس‌های بزرگی در سطح بین‌المللی تبدیل شوند. اگر شما هم موارد دیگری از کسب و کارهای کوچک پرسود را می‌شناسید، حتما در مورد آن‌ها با ما صحبت کنید.

 

نکات کلیدی

 

منبع: oberlo | moneyunder30 | thebalancesmb | q.utoronto

 

جمع بندی:

سوالات متداول

همکاری با سایت‌های فروشگاهی (افیلیت مارکتینگ) تمیز کردن منازل نویسندگی به صورت فریلنسری آموزش خانگی (آشپزی، هنرهای دستی و ...) نقاشی در خانه و فروش آن‌ها برگزاری کلاس‌های یوگا

خدمات بهسازی و نوسازی منزل خدمات نظافتی خدمات آموزشی مربی تمرینات شخصی و تناسب اندام خدمات حمل ونقل خدمات دیجیتال مارکتینگ توسعه برنامه و اپلیکیشن خدمات حسابداری مراکز سرپایی مراقبت مطب‌های دندانپزشکی انبارداری

وبلاگ نویسی بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ نویسندگی فریلنسری حسابداری تبدیل شدن به بلاگر و ایفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی مربی ورزشی و سبک زندگی کپی رایتینگ عکاسی مدیریت شبکه‌های اجتماعی کار در مهد کودک مربی تناسب اندام برنامه‌ریزی عروسی و جشن مراقبت‌های بهداشتی برای سالمندان تدریس در زمینه‌های تخصصی (هر تخصصی که دارید!) آموزش کیک و شیرینی پزی فروش صنایع دستی

تحقیق در مورد مارکت و بازار. تحقیقات بازار به شما می‌گوید که آیا فرصتی برای تبدیل ایده شما به یک تجارت موفق وجود دارد یا نه؟! نوشتن طرح کسب و کار وجود بودجه کافی برای تامین مالی کسب و کار انتخاب محل کسب و کار انتخاب ساختار کسب و کار انتخاب نام کسب و کار ثبت کسب و کار دریافت مجوز یا پروانه کسب و کار افتتاح حساب بانکی افتتاح فروشگاه یا راه‌اندازی وبسایت

از خودتان بپرسید که چکاری را بدون هزینه می‌توانید انجام دهید از چند ماه قبل در هزینه‌هایتان پس‌انداز کنید از دوستان و خانواده خود کمک‌ بخواهید در صورت نیاز به پول اضافی برای وام اقدام کنید به کمک‌ها و تسهیلات مالی بلاعوض محلی توجه کنید درباره سرمایه‌گذاران و خیرین تحقیق کنید و از آن‌ها کمک بخواهید

برچسب ها:

حمید کریمی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط