سایت های B2B برگزیده جهان | 5 پرتال تاپ B2B از نظر تاجران

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 23 فروردین، 1400 تاریخ آپدیت: 27 مهر، 1401 نویسنده: تیم تولید محتوا

سایت های B2B برگزیده جهان | 5 پرتال تاپ B2B از نظر تاجران

 

ساعت 6 بعداز ظهراست و شما در حالی که جعبه ی سنگین دیسک و صفحه تان را از دیجی کالا تحویل می گیرید با لبخندی حاکی از رضایت سوار ماشین شده و به تعمیرگاه می‌روید. در مسیر به این فکر می کنید که چقدر خوب شد با وجود ترافیک و اوضاع کرونا تا بازار قطعات نرفتید و به لطف دنیای تجارت الکترونیک در حداقل زمان ممکن به محصول درخواستی تان رسیدید.

حالا از ساعت 6 برگردیم به 6 روز قبل، وقتی که درب انبار دیجی کالا باز و صدها کارتن دیسک وصفحه و سایر قطعات از پشت کامیون وارد انبار شد و باز هم 6 ساعت قبل‌تر که تلفنی از شرکت تامین کننده قطعات به متصدی دیجی کالا برای هماهنگی سفارش زده شد. این جا درست بعد از این تماس تلفنی جایی هستیم که یکی از اتفاقات جذاب دنیای تجارت B2B (BUSINESS TO BUSINESS) را شاهد هستیم. مطمئنم بارها با این مقوله روبرو شده‌اید. مثلا تولید کننده قطعات، در تجارت با بنکداران قطعات، تامین کننده پارچه در تجارت با تولیدی کت و شلوار، کشاورزان در تجارت با تره بارها و هزاران کسب و کار مشابه دیگر نمود تجارت B2B در زندگی ما هستند. در یک جمله هرگونه معامله بین یک کسب و کار با کسب و کار دیگر B2B نامیده می‌شود .

حالا قدم را فراتر گذاشته و این مقوله را در مقیاس بزرگتری یعنی دنیای تجارت بین الملل بررسی می کنیم .جایی که کشورهای مختلف با مزایای نسبی و مطلق متفاوت حضور دارند . واردات و صادرات، نقاط تلاقی فروشنده و خریدار برای انجام معاملات B2B هستند. صنعت تجارت الکترونیک در حوزه کسب و کارهای بزرگ و تجارت B2B غول‌هایی مثل Alibaba و Amazon را وارد زندگی ما کردند. به عنوان یک بازار در حال رشد و پویا مدل کسب و کار B2B نوید چشم اندازی بی انتها را برای تجارت خارجی و پیدا کردن بازارهای جدید می‌دهد و همچنین ارزیابی جنبه‌های رشد کسب و کار و استمرار دوره‌های پرسود را رقم می‌زند. حالا نگاهی به پنج سایت منتخب B2B جهان از نظر تاجران در شروع سال 2021 می اندازیم . این پرتال‌ها طی یک نظر سنجی آنلاین از سوپربرندهای مطرح برگزیده شدند.

 

1.Trade Wheel برنده شماره یک رقابت‌های برترین پلتفرم b2b جهان

 

.Trade Wheel یکی از برترین پلتفرم b2b جهان

 

شرکت آمریکایی تبار-موسس: NOMAN JAVED

طوفانی که TradeWheel در سایت‌های b2b به عنوان پرسرعت ترین پلتفرم تجارت آنلاین به پا کرده است را در هیچ درگاه دیگری نمی توان یافت. طیف گسترده ای از محصولات مربوط به هرنوع صنعت و همچنین مجموعه‌ی متنوعی از فروشندگان بین‌المللی، از مزایای کار در فضای تجارت آنلاین TradeWheel است. اگر به دنبال خریداران معتبر و افزایش اعتبار کسب و کار خود هستید به Tradewheel بپیوندید و با بهترین‌های صنعت مورد نظرتون ارتباط بگیرید. به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بی‌وقفه‌ترین سایت‌های b2b من TradeWheel را به شما پیشنهاد می‌کنم و پیش‌بینی می‌شود که این وبسایت در مقایسه‌ی بزرگترین درگاه‌های b2b سال 2021 برنده میدان شود.

 

2.غول آسیای شرقی؛ سایت ALIBABA B2B

 

غول آسیای شرقی پلتفرم ALIBABA B2B

 

شرکت چینی تبار-موسس: Jack Ma

نوشتن مقاله‌ای درباره پلتفرم‌های دیجیتال بدون ذکر نام وبسایت ابرقدرت جک ما یعنی علی بابا که 18 سال پیش پا به عرصه تجارت الکترونیک گذاشت خالی از لطف است. بزرگترین پورت تجارت آنلاین با تولید کنندگان و شرکت‌های معتبر به ویژه کشور چین را با ALIBABA تجربه کنید. ALIBABA یک سایت تجارت b2b پویا است که فضایی را برای انتقال وجه آنلاین، اعتبارسنجی تولید کنندگان، حراج‌های بی‌نظیر آنلاین و خرید و فروش گستره وسیعی از محصولات و صنایع مختلف فراهم می‌کند. در این وبسایت شما نه تنها به شناسایی تامین کننده معتبر پرداخته بلکه بیشترین خریداران کالای خود را نیز می یابید.

 

سایت Amazon یک پلتفرم B2B به وسعت تمام جهان

 

پلتفرم B2B Amazon به وسعت تمام جهان

 

شرکت آمریکایی تبار-موسس: Jeffrey Preston Bezos

به عنوان خلاق ترین پرتال b2b که منجر به ایجاد رقابت زیادی بین مدعیان گردید از AMAZON نام می بریم. آمازون یکی دیگر از بزرگترین سایت‌های B2B دنیا است که در بیش از 15 کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان فعالیت می‌کند. AMAZON در کنار خدمات خرید و فروش آنلاین راهکارهایی جهت تحقیقات بازار، امن‌ترین روش پرداخت بین‌المللی و لیست متنوعی از تامین کنندگان بین المللی را در جهت ایجاد مناسب ترین معاملات فراهم می کند.

 

DHGate چهارمین سایت B2B منتخب

 

DHGate چهارمین پلتفرم b2b منتخب

 

شرکت چینی تبار-موسس: Diane Wang

پلتفرم همیشه در حال ارتقا و فعال DHGate دارای دایرکتوری گسترده‌ای از خریداران در سراسر جهان است و می‌توانیم منتظر نوآوری‌های بزرگتری از این وبسایت در سال 2021 باشیم. دسته بندی کالاها و خدمات این وبسایت شامل تلفن‌های همراه و لوازم جانبی، دوربین‌های الکترونیکی، ورزش و فضای باز، سلامت و زیبایی، کفش و لوازم جانبی، خانه و باغ، روشنایی، اسباب بازی و هدایا، کودک و بچه ها، پوشاک، جواهرات و ساعتها، عروسی و رویدادهای رسمی، مدل مو، رایانه ها و بازی ها، کیف، لوازم جانبی و اتومبیل و موتور سیکلت می باشد. توانمندی این درگاه B2B به اندازه‌ای است که می‌تواند کسب و کار آنلاین فراموش شده شما را به تجارتی جهانی تبدیل کند.

 

تجربه تجارت بین الملل حرفه‌ای با پلتفرم B2B ECVV

 

تجربه تجارت بین الملل حرفه ای با پلتفرم B2B  ECVV

 

شرکت چینی تبار-موسس: Longrun Asset

ECVV از زمان شروع فعالیت خود در سال 2003 به یکی از از بزرگترین سایت‌های b2b تبدیل شده است. ECVV یک وبسایت تاثیرگذار با تعداد زیادی خریدار و فروشنده در سراسر دنیا است که دفتر اصلی آن در شنزن چین واقع شده است. تنوع موجود در وب سایت ECVV بی نظیر است و اطلاعات مفیدی درباره تأمین کنندگان و محصولات نمایش داده شده آنها در اختیار مشتریان جهانی قرار می دهد. این شرکت دارای دفاتر و انبارهای متعدد در کشورهای پیشرفته‌ای چون ایالات متحده و بخش‌هایی از اروپا می‌باشد.

 

منبع : medium

 

برچسب ها:

تیم تولید محتوا

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات